Cliëntervaringen
Wij leren graag van uw ervaringen. Dankzij uw verbeterpunten verhogen wij de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening. Daarom nodigen wij u als cliënt (of namens u: uw contactpersoon of vertegenwoordiger) graag uit om ook uw ervaringen kenbaar te maken!
U kunt uw ervaringen ook altijd kenbaar maken in het overleg met onze collega's: dat kan bijvoorbeeld leiden tot aanpassing van de afspraken. Zodat deze afspraken nog beter aansluiten bij wat u wenst.
Zorgkaart Nederland
Wij scoren al jaren erg hoog op Zorgkaart Nederland. En daar zijn we trots op! Onder andere dankzij uw feedback kunnen we onze zorg- en dienstverlening blijven verbeteren. Bekijk onze cliëntwaardering op Zorgkaart Nederland, of schrijf zelf een recensie over ons. Hoe u een recensie schrijft leggen we uit in de onderstaande folder.
Handleiding: Een recensie schrijven over Thuiszorg of Woonzorg
Onderzoeksverslagen
Hier vindt u de meest recente onderzoeksverslagen.
Carinova Thuiszorg Cliënttevredenheid Thuisbegeleiding En Wijkverpleging 2020
Carinova Woonzorg Cliënttevredenheid 2020
Carinova Thuiszorg Prem Wijkverpleging 2020
1504 Infographic Behandelcentrum 2020
Carinova Cliënttevredenheid Wijkzorg En Thuisbegeleiding 2021 (1)
Carinova Cliënttevredenheid Woonzorg 2021 (1)
Carinova Thuiszorg Cliënttevredenheid 2022
Carinova Woonzorg Cliënttevredenheid 2022
Carinova Cliënttevredenheid Thuiszorg 2023
Carinova Cliënttevredenheid Woonzorg 2023
Uw deelname aan het onderzoek
Periodiek nodigen wij (of namens Carinova een onderzoeksbureau) cliënten per brief, telefonisch of e-mail uit om deel te nemen aan een enquête over uw ervaringen met onze zorg en dienstverlening. Uw deelname is waardevol en waarderen we enorm.
Let op: een onderzoeksbureau komt nooit namens Carinova bij u aan de deur, tenzij u van Carinova zelf daar tijdig een brief over ontvangen heeft en u daar vervolgens toestemming voor gegeven heeft! Bij twijfel, bel ons op 0900-8662.
Gemachtigde kanalen die namens Carinova feedback verzamelen zijn:
- Consumer Quality Index (CQI) m.b.t. Carinova huishoudelijke zorg
- ZorgkaartNederland m.b.t. Carinova Woonzorg en Carinova Thuiszorg en wijkverpleging
- Patient Reported Experient Measures (PREM) m.b.t. Carinova Wijkverpleging, Carinova Fysiotherapie en Carinova Logopedie
- De ervaringen vragenlijst die medewerkers van Carinova Woonzorg, Carinova Thuiszorg-Wijkverpleging of Carinova Thuisbegeleiding met u kunnen doornemen tijdens evaluaties van het zorg(leef)plan
- De gastvrijheidsbarometer vanuit Carinova Woonzorg
Uw deelname is geheel vrijblijvend!
Wij gaan er vanuit dat, wanneer Carinova (of namens Carinova, een onderzoeksbureau) u per brief, per e-mailbericht of telefonisch benadert om deel te nemen, u geen bezwaar heeft om deel te nemen aan dat onderzoek.
Via een verwerkersovereenkomst met onderzoeksbureaus hebben wij geregeld dat alle benodigde adresgegevens en de ontvangen reacties geheel privacy beveiligd zijn, alleen voor het onderzoek gebruikt mogen worden en uw reacties volledig anoniem worden verwerkt. Uw reacties blijven dus onherleidbaar.
We zien uit naar uw ervaring
We kijken uit naar uw ervaring(en) met onze zorg- en dienstverlening, zodat we onze zorg aan u en anderen kunnen verbeteren. Bedankt voor uw deelname!