Online
Met de vele ontwikkelingen in de zorg zoals o.a. digitalisering, toenemende zorgvraag, langer thuis blijven wonen, positieve gezondheid krapte op de arbeidsmarkt wordt online steeds belangrijker. Zeker ook bij ouderen, uit recent onderzoek blijkt dat 7 op de 10 van de 65-plussers met hun mobiele telefoon online gaan. Veel keuzeprocessen vinden dan ook online plaats. De nieuwe website voorziet nu in dit keuzeproces met een heldere structuur en duidelijk stappenplan.
Bij de opzet van de nieuwe website is gekozen voor één duidelijke identiteit van Carinova met 1 gezicht en 1 verhaal. Waar Carinova voorheen nog verschillende website kende voor o.a. het behandelcentrum en mantelzorgondersteuning zijn deze nu allemaal ondergebracht in één website. Met een duidelijke boodschap zoals op de website te lezen: Zijn wie u bent, leven zoals u wilt. Carinova wil dat mogelijk maken. Ook als bij het ouder worden beperkingen horen. Met als motto samen mogelijk maken, vertrouwd dichtbij, met regie in eigen hand