Inloggen
Carinova Thuizz heeft voor elk lid een persoonlijke ledenpagina: 'Mijn Thuizz'. Hier kunt u uw aangevraagde diensten inzien en uw gegevens wijzigen. U logt in met uw e-mailadres en wachtwoord.
Bent u nog geen lid van Carinova, klik dan op Lid worden. Bent u wel lid, maar heeft u nog geen inloggegevens? Klik dan op Inloggegevens aanmaken.
Lid worden
Bent u nog geen lid van Carinova Thuizz? Lid worden is heel eenvoudig. Meld u aan en profiteer gelijk van vele voordelen.
Direct lid wordenInlogaccount maken
Bent u al lid van Carinova Thuizz, maar heeft u nog geen inloggegevens? Maak in een paar stappen uw persoonlijke Mijn Thuizz-account aan.
Inloggegevens makenHandig om te weten
Ik ben lid van Carinova Thuizz. Hoe kan ik mijn gegevens inzien en wijzigen?
Bent u lid van Carinova Thuizz? Dan kunt u bovenaan deze pagina met uw e-mailadres en wachtwoord inloggen op uw persoonlijke account. In deze 'Mijn Thuizz'-omgeving vindt u uw persoonlijke gegevens. Deze kunt u hier direct wijzigen. In het overzicht vindt u verder uw aangevraagde diensten en cursussen. Ook is er de mogelijkheid tot het inschrijven voor onze nieuwsbrief.
Bent u lid, maar heeft u nog geen 'Mijn Thuizz'-account? Geen probleem, een online account is zo geregeld. Klik op de knop 'inloggegevens maken' en volg de stappen.
Komt u er niet uit? Wij helpen u graag met al uw vragen en opmerkingen via 0900-8662 of stuur een mail naar thuizz@carinova.nl.
Ik ben lid van Carinova. Het lukt me niet om in te loggen, wat gaat er verkeerd?
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Dit kan verschillende oorzaken hebben.
1. U heeft nog geen account. Veel van onze leden hebben nog geen online account. Dit komt omdat deze service nieuw is. Vraag daarom eerst uw online account aan via de knop: 'Inloggevens aanmaken" en volg de stappen.
2. U bent uw wachtwoord vergeten. Klik op de oranje tekst: 'Wachtwoord vergeten' en volg de stappen. U krijgt een automatische e-mail met instructies. Geen mail ontvangen? Kijk ook in uw Ongewenste mailbox of map met spam.
3. U gebruikt het verkeerde e-mailadres. Het kan het zijn dat u met een ander e-mailadres bij Carinova bekend bent. Heeft u meerdere e-mailadressen? Probeer dan of uw andere e-mailadres wel werkt. Als huishouden is er 1 persoon geregistreerd als lid van Carinova Thuizz. U heeft de gegevens van deze persoon nodig om in te loggen.
Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Als u er niet uitkomt, kunt u ons altijd bellen: 0900 8662 of mail met thuizz@carinova.nl. Wij helpen u graag met al uw vragen en opmerkingen.
Hoe vraag ik online een dienst aan?
U kunt heel eenvoudig online een dienst aanvragen. Op de overzichtspagina staan al onze verschillende diensten. Hier kiest u de dienst van uw voorkeur. De pagina opent zich en vervolgens klikt u op de knop 'dienst aanvragen'.
Er zijn dan meerdere opties afhankelijk van uw situatie:
1. U bent nog géén lid van Carinova Thuizz. U klikt op de knop 'dienst aanvragen' en volgt eerst de stappen om lid te worden. Tijdens dit proces krijgt u direct een online account. Aan het einde van de stappen kunt u met dit account direct uw gekozen dienst aanvragen.
2. U bent al wel lid, maar heeft nog geen online account. U klikt op de knop 'dienst aanvragen' en volgt eerst de stappen om een online account aan te maken. Zodra u dit heeft gedaan, logt u in. U kunt vervolgens direct uw gekozen dienst aanvragen.
3. U bent lid én heeft een online account. U klikt op de knop 'dienst aanvragen' en logt in. Heeft u dit gedaan, dan kunt u direct uw gekozen dienst aanvragen.
Voor alle drie de opties geldt dat wij zo snel mogelijk voor u aan de slag gaan. U krijgt in ieder geval binnen 3 werkdagen een bevestigingsmail. Afhankelijk van uw gekozen dienst krijgt u extra instructies en informatie hoe uw aanvraag verder verloopt.
Moet ik lid zijn om zorg te kunnen ontvangen?
U hoeft géén lid te zijn van Carinova Thuizz als u zorg nodig heeft of huishoudelijke hulp van Carinova wilt aanvragen.
De ledenservice is een aanvulling op het brede aanbod aan zorgdiensten van Carinova. Soms is een lidmaatschap dus aanvullend op onze zorg, maar dit hoeft uiteraard niet.
U kunt ook lid zijn zonder zorg van Carinova nodig te hebben. Denk bijvoorbeeld aan het gebruik van krukken wanneer u uw enkel verstuikt heeft. Als lid van Carinova krijgt u 13 weken gratis loophulpmiddelen te leen. En wat dacht u van de korting op de rijbewijskeuring of proeflessen in het zwembad bij u in de buurt? Zo zijn er vele voordelen waar u als lid gebruik van kan maken.